Načítavam

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky internetového obchodu (e-shopu): www.originalnipneu.cz

A STEEL s.r.o., Obchodní rejstřík Okresního soudu Košice I, Vložka číslo: 19784/V, Oddíl: Sro,

IČ : 36773948, DIČ : 2022376565, DIČ : SK2022376565,

sídlo Popradská 56/B, 040 11 Košice

TATRA BANKA a.s

č.ú.: 2927849244/1100

IBAN: SK02 1100 0000 0029 2784 9244

SWIFT BIC: TATRSKBX

e-mail: [email protected]

telefonický kontakt: 0905 872 766

Orgán dozoru: Inspektorát SOI pro Košický kraj, Vrátná čj. 3, 043 79 Košice 1, odbor technické kontroly výrobků a ochrany spotřebitele a právní odbor, tel. čj. : 055/6220 781, fax. č.: 055/622 45 47, [email protected].

Obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 13.06.2017.

Tyto „Obchodní podmínky“ upravují práva spotřebitelů a povinnosti prodávajícího A STEEL s.r.o., Popradská 56/B, 040 11 Košice, při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku. Uzavírání smluv se uskutečňuje na webovém sídle prodávajícího, kterým je http://www.originalnipneu.cz, a mohou jej uskutečnit:

- fyzické osoby ve smyslu zákona 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů;

- právnické osoby ve smyslu Obchodního zákoníku č.j. 513/1991 Sb. ve znění pozdějších předpisů.

1. Způsob provedení nákupu

Použijte formulář pro výběr parametrů konkrétního druhu zboží a zobrazte nabídku. Zadejte množství a přidejte zvolený druh do košíku. Nákup dokončíte po kontrole Vašeho košíku vyplněním a odesláním závěrečného formuláře. Prostřednictvím tohoto formuláře je také možné provést registraci a tím uchovat Vaše údaje pro budoucí nákupy. Po odeslání objednávky bude Vaše objednávka zpracována a na Váš e-mail bude obratem doručeno potvrzení o jejím zaevidování. Na uvedenou e-mailovou adresu Vám budou zasílány veškeré další informace týkající se Vaší objednávky. Následně bude Vaše objednávka potvrzena a zboží odesláno v co nejkratším možném termínu.

2. Objednávka

V případě, že si vyberete z naší nabídky konkrétní druh zboží a odešlete elektronickou objednávku nebo objednáte zboží telefonicky, potvrzujete tím závaznost Vaší objednávky a projevujete souhlas s obchodními podmínkami. Pro odeslání objednávky je zapotřebí aktivování funkce na webovém sídle prodávajícího. Funkce je označena snadno čitelným slovním spojením „objednávka s povinností platby“ vyjadřující skutečnost, že podání objednávky zahrnuje povinnost zaplatit cenu. Objednávka musí obsahovat jednoznačnou a korektní identifikaci kupujícího uvedením jména a příjmení, adresy, telefonního čísla, e-mailového kontaktu (pokud tento není totožný s e-mailovým kontaktem uvedeným při objednávce).

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku z kupní ceny a nedohodne se s prodávajícím na náhradním zboží, bude mu tato částka neprodleně, nejpozději do 14 dnů od stornování objednávky převedena zpět na jeho účet.

3. Trvání smlouvy

Smlouva platí do vypořádání všech nároků smluvním stranám z ní vyplývajících.

4. Dodání zboží

Pokud si kupující vybere způsob doručení kurýrem zboží bude dodáno bezodkladně, nejpozději však do 30 dnů ode dne uzavření smlouvy. V případě zdržení dodání zboží bude kupující neprodleně prodávajícím prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky informován o dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu kupujícím ve které prodávající kupujícímu dodá zboží. lhůtě poskytnuté mu kupujícím, má kupující právo od smlouvy odstoupit.

Osobní odběr:

Pokud si kupující při uskutečnění objednávky vybere osobní odběr, zboží si kupující převezme osobně v provozovně. Provozovna kupujícího informuje o termínu, kdy bude zboží připraveno k odběru. Objednané zboží si může kupující vyzvednout v pracovní době v naší prodejně:

A STEEL s.r.o.

Popradská 56/B (za čerpací stanicí Slovnaft) 040 11 Košice

OTEVÍRACÍ HODINY

Pondělí - Pátek : 8:00 - 17:00

Lhůta pro odebrání zboží formou osobního odběru je 7 pracovních dnů od vyzvání k osobnímu odběru. Pokud klient neodebere zboží do 7 prac dnů od kdy jsme klienta informovali,

že zboží je připraveno k osobnímu odběru, smlouva se ruší od začátku tj. od provedení objednávky.

Pokud klient uhradil cenu za zboží předem, tato částka mu bude vrácena.

5. Ceny

Ceny zboží jsou stanoveny dle aktuálního ceníku toho, konkrétního zboží v době uskutečnění objednávky uvedeného na webovém sídle prodávajícího.

Všechny ceny jsou uvedeny s DPH. V případě, že je zboží označeno "akce" - taková nabídka platí pouze do vyprodání zásob prodávajícího nebo do skončení poskytování akce na konkrétní zboží resp. služby.

6. Odstoupení od smlouvy při prodeji zboží

Objednávka provedená prostřednictvím internetového obchodu má charakter spotřebitelské smlouvy, která byla uzavřena při použití komunikačních prostředků na dálku. Ve smyslu §7 zákona č.. 102/2014 Sb. je kupující oprávněn bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení od smlouvy musí být u prodávajícího provedeno písemnou formou v listinné nebo elektronické podobě (e-mailem), a může být provedeno podle ustanovení Poučení o uplatnění práva kupujícího na odstoupení od smlouvy, přičemž může kupující použít Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy. Odstoupení od smlouvy musí obsahovat všechny údaje sloužící k identifikaci zboží, prodávajícího a kupujícího a musí být ve výše uvedené lhůtě předány k poštovní přepravě spolu se zbožím do sídla prodávajícího na náklady a nebezpečí kupujícího. Zboží musí být doručeno prodávajícímu spolu s dokladem o koupi.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy se považuje za zachovanou, pokud oznámení o odstoupení od smlouvy bylo odesláno nejpozději poslední den 14denní lhůty.

Při odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je dodání zboží, prodávající není povinen vrátit kupujícímu platby související s dodáním zboží prodávajícímu před tím, než je zboží prodávajícímu zpětně doručeno nebo dokud kupující neprokáže zaslání zboží zpět prodávajícímu.

Kupující má právo po převzetí zboží rozbalit a odzkoušet obdobným způsobem jako je obvyklé při nákupu v „kamenné“ provozovně. Odzkoušet však neznamená začít zboží používat.

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží vrátíme osobně, případně zašleme poukázkou nebo převodem na Váš účet nejpozději do 14 dnů od doručení oznámení o odstoupení od smlouvy v souladu s příslušnými ustanoveními obecně závazných právních předpisů.

Platba za zakoupené zboží Vám bude uhrazena až po doručení vráceného zboží zpět na naši adresu.

Kupující je zároveň povinen v odstoupení od smlouvy uvést kontaktní údaje a číslo účtu, na který má být uhrazena částka za objednané zboží poukázaná ze strany prodávajícího, pokud se nedohodnou, že si převezme zaplacenou částku osobně. Prodávající se zavazuje uhradit zaplacenou částku bezodkladně, obratem po vrácení objednaného zboží, nejpozději však do 14 dnů.

Prodávající vrátí spotřebiteli již zaplacenou cenu v zákonné 14 denní lhůtě stejným způsobem platby, kterým spotřebitel zaplatil pro získání zboží nebo služby, nebo jiným způsobem platby na základě dohody se spotřebitelem.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, bude nést náklady na vrácení zboží prodávajícímu podle § 10 ods. 3 zák. č. 102/2014 Sb, a odstoupí-li od smlouvy uzavřené na dálku, i náklady na vrácení zboží, které vzhledem k jeho povaze nelze vrátit prostřednictvím pošty.

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je:

• poskytnutí služby, pokud její poskytování začalo s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby, a pokud došlo k úplnému poskytnutí služby,

• prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného zvlášť pro jednoho spotřebitele (kompletizace diskového kola ocelového případně z lehkých slitin spolu s pneumatikou a závažím),

• prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen,

• prodej zboží, které může být vzhledem ke své povaze po dodání neoddělitelně smícháno s jiným zbožím,

• provedení naléhavých oprav nebo údržby, o které spotřebitel výslovně požádal prodávajícího; to neplatí pro smlouvy o službách a smlouvy, jejichž předmětem je prodej jiného zboží než náhradních dílů potřebných k provedení opravy nebo údržby, pokud byly uzavřeny během návštěvy prodávajícího u spotřebitele a spotřebitel si tyto služby nebo zboží předem neobjednal,

• prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, zvukově obrazových záznamů, knih nebo počítačového softwaru prodávaných v ochranném obalu, pokud spotřebitel tento obal rozbalil,

• poskytování elektronického obsahu jinak než na hmotném nosiči, pokud jeho poskytování začalo s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.

• pokud se využije služba kompletace (obutí a vyvážení včetně použití jednorázových vyvažovacích tělísek) objednaných pneumatik a disků.

POUČENÍ O UPLATNĚNÍ PRÁVA SPOTŘEBITELE K ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

1. Právo na odstoupení od smlouvy

Máte právo odstoupit od této smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dnů.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezmete zboží.

Při uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nás informujte o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením (například dopisem zaslaným poštou, faxem nebo e-mailem) na adrese:

A STEEL s.r.o., sídlo Popradská 56/B, 040 11 Košice, e-mail: [email protected];telefonický kontakt: 0905 872 766.

K tomuto účelu můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy:

Formulář pro odstoupení od smlouvy

Lhůta pro odstoupení od smlouvy je zachována, zašlete-li oznámení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy před tím, než uplyne lhůta pro odstoupení od smlouvy.

2. Důsledky odstoupení od smlouvy

Po odstoupení od smlouvy Vám vrátíme veškeré platby, které jste uhradili v souvislosti s uzavřením smlouvy. To se nevztahuje na dodatečné náklady, pokud jste si zvolili jiný druh doručení, než je nejlevnější běžný způsob doručení, který nabízíme. Platby Vám budou vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám bude doručeno Vaše oznámení o odstoupení od této smlouvy. Jejich úhrada bude provedena stejným způsobem, jaký jste použili při Vaší platbě, pokud jste výslovně nesouhlasili s jiným způsobem platby, a to bez účtování jakýchkoli dalších poplatků.

Odstoupení od kupní smlouvy ze strany kupujícího v případě je-li kupujícím podnikatel:

Je-li kupující podnikatel, obchodní vztah se neřídí občanským zákoníkem, ale obchodním zákoníkem podle Zákona č.j. 513/1991 Sb. Pozn.: mimo jiné to znamená, že podnikatel nemá nárok na vrácení zboží do 14 dnů.

Kupující podnikatel není oprávněn odstoupit od kupní smlouvy, pokud je hodnota zakoupeného zboží vyšší než 50 EUR s DPH nebo je předmětem smlouvy zboží vyráběno na zakázku případně na přesný typ a model vozidel. V případě, že kupující je podnikatel, může být kupujícímu nabídnuto náhradní odstoupení od kupní smlouvy v závislosti na stavu vráceného zboží, ušlé záruky a aktuální ceny vráceného zboží. Stav zboží je zhodnocen prodávajícím. V případě nedohodnutí podmínek akceptovatelných pro obě strany bude zboží vráceno na náklady prodávajícího zpět. Prodávající je oprávněn účtovat kupujícímu případné další vzniklé náklady iv případě, kdy bude umožněno Kupujícímu podnikateli odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů (např. za neúplný nebo poškozený obal).

V případě zaujmu o vrácení zboží podnikatelům prosíme poslat žádost o vrácení zboží na mail [email protected]

Po přehodnocení budete informováni o dalším postupu.

7. Platební podmínky

Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu řádně a včas. Přičemž platba za zboží nebo služby bude realizována v hotovosti, případně jinak po dohodě se zákazníkem. Při každé dodávce zboží nebo poskytnutí služeb vystaví prodávající daňový doklad - fakturu, kterou pošle kupujícímu e-mailem, poštou, spolu se zaslaným zbožím (prostřednictvím přepravní služby) nebo předá osobně. Při osobním odběru objednaného zboží na provozu bude kupujícímu vystaven pokladní doklad o zaplacení.

Kupní cenu může kupující uhradit provozovateli prostřednictvím:

platba na dobierku = platba v hotovosti pri prebratí tovaru

převodem na účet

v hotovosti při osobním odběru v sídle prodávajícího

Dodací podmínky

Zboží je doručováno prostřednictvím přepravní společnosti GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o. nebo GEHC nebo SDS nebo DHL. Vzhledem k tomu, že dodací lhůta je u každého produktu odlišná, je vždy uvedena u každého produktu jednotlivě.

Zboží, které je skladem v Košicích a je objednáno nejpozději do 13.00 v pracovní den, je expedováno nejpozději následující pracovní den a zpravidla doručeno do dvou pracovních dnů ode dne přijetí objednávky.

Zboží, které je skladem u našich dodavatelů a je objednáno nejpozději do 13.00 v pracovní den, je expedováno dle dostupnosti uvedené u produktu

V případě způsobu platby převodem na účet je zboží expedováno nejpozději následující pracovní den po připsání částky na účet prodávajícího a zpravidla doručeno do dvou pracovních dnů ode dne přijetí platby.

Pokud zboží skladem není, je označeno symbolem „- kontaktujte nás pro prověření dostupnosti“, v tomto případě je možné kontaktovat prodávajícího emailem nebo telefonicky a informovat se o dostupnosti daného zboží. Prodávající oznámí kupujícímu dodací lhůtu a po jejím odsouhlasení ze strany kupujícího vznikne kupní smlouva.

Ceny za dodání jsou:

Cena za dodání je uvedena u produktu za jeden kus osobních, 4x4, dodávkových nebo motocyklových pneumatik nebo disků.

U speciálních nákladních, agro, industriálních pneumatiek je cena dopravy řešena individuálně podle množství a hodnoty zboží.

8. Odpovědnost za vady zboží, záruka, reklamace

Záruka na zboží prodávané prostřednictvím internetového obchodu se řídí a je v souladu s platnými obecně závaznými právními předpisy. Na veškeré prodávané zboží, pokud není určeno výrobcem jinak, je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců.

Reklamace je podmíněna prokázáním nákupu reklamovaného zboží v našem internetovém obchodě, čehož důkazem je daňový doklad – faktura, resp. pokladní doklad o zaplacení.

Závady, které nemohly být zjištěny při převzetí zboží a na které se vztahuje záruka na jakost zboží doporučujeme kupujícímu reklamovat u prodávajícího písemnou formou.

Kupující má právo požadovat odstranění vad v případě, že je to možné nebo může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. V případě, že není možné vady odstranit, má kupující právo na výměnu vadného zboží za nové nebo vrácení peněz.

Odpovědnost za vady, záruka, reklamace

Prodávající poskytuje záruku na zboží v délce 24 měsíců. Záruka začíná běžet od převzetí věci kupujícím. Kupující bere na vědomí zkontrolovat si úplnost dodaného zboží a neporušenost spotřebitelského obalu. V případě, že zboží při převzetí kupujícím neodpovídá kupní smlouvě, je kupující povinen neprodleně o tom uvědomit prodávajícího.

V případě, že:

• se jedná o vadu odstranitelnou, má kupující právo aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna bez zbytečného odkladu resp. právo na výměnu věci. Kupující bere na vědomí, že prodávající je oprávněn namísto odstranění vady vyměnit vždy vadné zboží za bezvadné, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné obtíže,

• se jedná o vadu neodstranitelnou, která brání tomu, aby mohlo být zboží řádně užíváno, má kupující právo na výměnu věci nebo právo od smlouvy odstoupit,

• se jedná o vadu neodstranitelnou, která ale nebrání tomu, aby mohlo být zboží řádně užíváno, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny,

• se jedná o vadu odstranitelnou, ale kupující nemůže pro opětovně se vyskytnutou vadu po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat, má kupující právo na výměnu zboží nebo právo od smlouvy odstoupit.

Kupující bere na vědomí, že prodávající neodpovídá za vady zboží, které byly způsobeny v příčinné souvislosti s jednáním nebo opomenutím kupujícího, používáním zboží v rozporu s běžnými zvyklostmi či v rozporu s návodem k použití, pokud je přiložen. Záruka se nevztahuje na běžné a přirozené opotřebení výrobku, které je závislé na intenzitě jeho používání, ani na mechanické opotřebení či poškození výrobku pokud k němu dojde hrubou silou. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci první zjištěné vady bezodkladně po jejím zjištění, projevení se.

Na žádost kupujícího je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou tzn. vydáním záručního listu. Pokud prodávající poskytne na zboží delší než zákonnou záruku, její podmínky a rozsah určí v záručním listu. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení prodávajícího resp. obchodní jméno prodávajícího, IČO, sídlo prodávajícího, jedná-li se o právnickou osobu resp. bydliště, pokud se jedná o fyzickou osobu. Pokud to povaha věci umožňuje, postačí místo záručního listu vydat doklad o koupi. Místem pro uplatnění reklamace je provozovna A STEEL s.r.o., Popradská 56/B (za čerpací stanicí Slovnaft) 040 11 Košice, kde se nachází servisní a reklamační středisko společnosti A STEEL s.r.o. Pokud to povaha věci umožňuje může prodávající po dohodě s kupujícím určit i jiné místo v rámci

ČR na převzetí reklamace, provedení záručního servisu nebo opravy. (např. Seznam záručních servisů a opraven uvedení v Záručním a dodacím listu).

Kupující je povinen při uplatnění reklamace v rámci zákonné záruky, prokázat uzavření kupní smlouvy s prodávajícím dokladem o koupi a případně vydaným záručním listem (dodacím listem pokud tento byl vydán). Pokud byl kupujícímu vystaven záruční list od výrobce, pak je tento záruční list nutně prokázán při uplatnění reklamace. Prodávající se zavazuje oprávněnou a dle těchto obchodních podmínek uplatněnou reklamaci vyřídit bezodkladně, dá-li se na místě, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak. Prodávající vydá kupujícímu protokol o reklamaci, ve kterém uvede datum a způsob vyřízení reklamace, včetně potvrzení o případném provedení opravy a době jejího trvání, popřípadě písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Reklamační řád

Tento reklamační řád je vydán k zajištění podmínek odpovědnosti za vady prodaného zboží a jejich uplatnění kupujícím ve smyslu zákona 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele ao změně zákona Slovenské národní rady č.j. 372/1990 Sb. o přestupcích ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“) a zákona č.j. č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník (dále jen „OZ“) ve znění pozdějších předpisů.

Reklamační řád se nevztahuje na nákup zboží podnikateli, kteří kupují zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího - podnikatele týkající se vad zboží jsou upraveny v zákoně č.j. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník v platném znění.

1. Místo a způsob uplatnění reklamace

1.2. Prodávající je povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace, v odůvodněných případech, zejména vyžaduje-li se složité technické zhodnocení stavu výrobku nebo služby, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

Vyřízením reklamace se ve smyslu ust. § 2 písm. m) zák. čj. 250/207 Sb. rozumí ukončení reklamačního řízení:

• předáním opraveného výrobku,

• výměnou výrobku,

• vrácením kupní ceny výrobku,

• vyplacením přiměřené slevy z ceny výrobku,

• písemná výzva k převzetí plnění nebo její odůvodněné zamítnutí.

1.3. Na uplatněnou reklamaci vydá prodávající kupujícímu doklad ve smyslu ust. § 627 OZ a § 18 ods. 5 zák. čj. 250/2007 Sb. s vyznačením předmětu reklamace, způsobu řešení reklamace, doby trvání opravy nebo jiného řešení. Prodávající je povinen spotřebitele riadne informovať o podmienkach, spôsobe reklamácie vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť a o vykonávaní záručných opráv.

1.4. Ve smyslu § 619 OZ prodávající odpovídá za vady, které má prodaná věc při převzetí kupujícím, u věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídá za vadu, pro kterou byla sjednána nižší cena. Ve smyslu § 618 OZ věci, které mají vady, které nebrání, aby věc mohla být řádně užívána k určenému účelu, musí být prodávány za nižší ceny, než je cena obvyklá u věci bez vady. Kupujícího je třeba upozornit na vadu, není-li tato zřejmá již z povahy prodeje.

2. Základní podmínky uplatnění reklamace

2.1. Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má kupující právo tuto vadu reklamovat. Prodávající je povinen přijmout do reklamačního řízení každou reklamaci spotřebitele, která splňuje zákonem stanovené podmínky uplatnění reklamace.

2.2. Ve smyslu ust. § 599 OZ vady musí kupující uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu, to znamená reklamovat první zjištěnou vadu, ihned po jejím projevení se, aby bylo možno posoudit mechanismus vzniku vady, popřípadě její včasné odstranění, je-li to možné. Předmětné zboží musí přestat používat.

2.3. Kupující je povinen dodržovat stanovené podmínky pro používání výrobku. Prodávající neodpovídá za změny vlastností zboží, které vznikly v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, závislého na intenzitě, nebo nesprávného používání či používání v rozporu s účelem pro který byl určen, nevhodné či zanedbané základní údržby, mechanickým poškozením výrobku či poškození hrubou silou , nebo nesprávného zásahu ze strany kupujícího, případně třetí osoby.

2.4. Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má ve smyslu § 622 OZ kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna.

2.5. Nebyla-li věc použita, může kupující místo odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti, výměnu součásti ve smyslu § 622 odst. 1 písm. 2 OZ; nevzniknou-li tím prodávajícímu nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady.

2.6. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit (za takovou se považuje i vada, která nebyla odstraněna ve lhůtě 30 dnů) a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako bez vady, má ve smyslu § 623 OZ kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Stejná práva přísluší kupujícímu, pokud pro opětovné vyskytování se vady po opravě, jaká byla nejméně dvakrát opravována, nebo pro větší počet různých vad nemůže věc řádně užívat. Jde-li o jiné neodstranitelné vady, které jinak nebrání řádnému užívání věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny. Výše slevy je věcí dohody mezi kupujícím a prodávajícím.

2.7. Má-li věc prodávaná za nižší cenu, než je běžná cena, vadu, za kterou odpovídá prodávající, má kupující ve smyslu § 624 OZ místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu.

2.8. Zboží musí být při uplatnění reklamace z hygienických důvodů čisté, ve smyslu všeobecných hygienických zvyklostí. V případě nesplnění této podmínky může být reklamace z tohoto důvodu prodejcem zamítnuta.

3. Lhůty pro uplatnění reklamace

3.1. Ve smyslu ust. § 620 a násl. OZ je záruční doba 24 měsíců a začíná běžet od převzetí věci kupujícím. Výrobce může stanovit na záručním listě delší záruční dobu než 24 měsíců a tehdy bude platit tato delší lhůta.

Jde-li o použitou věc, kupující a prodávající se mohou dohodnout i na kratší záruční době, ne však kratší než 12 měsíců.

3.2. Uplatní-li kupující právo z odpovědnosti za vady prodaného zboží řádně a včas (splňuje-li základní podmínky uplatnění reklamace) a jako spotřebitel reklamaci uplatnil během prvních 12 měsíců od koupě, může prodávající vyřídit reklamaci zamítnutím pouze na základě odborného posudku, bez ohledu na výsledek posudku nelze od spotřebitele vyžadovat úhradu nákladů na odborné posouzení ani jiné náklady související s odborným posouzením. Prodávající je povinen poskytnout spotřebiteli kopii odborného posouzení odůvodňujícího zamítnutí reklamace nejpozději do 14 dnů ode dne vyřízení reklamace.

Odborné posouzení musí obsahovat identifikaci osoby, která provádí odborné posouzení, přesnou identifikaci posuzovaného výrobku, popis stavu výrobku, výsledek posouzení, datum vyhotovení odborného posouzení.

3.3. Pokud spotřebitel reklamaci výrobku uplatnil po 12 měsících od koupě a prodávající ji zamítl, osoba, která reklamaci vybavila, je povinna v dokladu o vyřízení reklamace uvést, komu může spotřebitel zaslat výrobek k odbornému posouzení. Je-li výrobek zaslán na odborné posouzení určené osobě, náklady odborného posouzení, jakož i všechny ostatní s tím související účelně vynaložené náklady nese prodávající bez ohledu na výsledek odborného posouzení. Pokud spotřebitel odborným posouzením prokáže odpovědnost prodávajícího za vadu, může reklamaci uplatnit znovu. Během provádění odborného posouzení záruční doba neběží. Prodávající je povinen spotřebiteli uhradit do 14 dnů veškeré náklady vynaložené na odborné posouzení, jakož i všechny s tím související účelně vynaložené náklady. Takto znovu uplatněnou reklamaci nelze odmítnout.

3.4. Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vadu, až do doby, kdy má kupující po skončení opravy věc převzít se do záruční doby nepočítá. Je-li třeba, aby se při užívání věci zachovala zvláštní pravidla, tzn. používání se řídí návodem, nebo je upraveno technickou normou, je prodávající povinen kupujícího s nimi seznámit. Výjimku tvoří jen všeobecně známá pravidla. Kupující je povinen řídit se návodem k použití a pokyny k ošetřování a dodržovat je při používání výrobku.

3.5. Ve smyslu ust. § 599 OZ vady musí kupující uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu. Práva z odpovědnosti za vady a práva na náhradu nezbytných nákladů se může kupující domáhat u soudu, jen pokud vady vytkl nejpozději do 24 měsíců od převzetí věci.

3.6. Vyřídí-li se reklamace opravou zboží, prodlužuje se záruční doba o dobu od uplatnění práva na odstranění vady do doby, kdy je kupující povinen zboží převzít. Jakmile kupující uplatní některé z práv z odpovědnosti za vady, například právo na opravu zboží zda slevu, provedl volbu a uplatnil jedno z možných práv, je tímto projevem vůle vázán a nemůže volbu uplatněného práva měnit, pokud se nedohodne s prodávajícím jinak.

3.7. Pokud bude reklamace vyřešena výměnou vadného zboží za nové, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nového zboží.

4. Ostatní

4.1. Pokud kupující svým zaviněním poškodí nebo zničí vybrané zboží před převodem vlastnických práv, odpovídá za škodu podle obecných ustanovení o odpovědnosti za škody ve smyslu ustanovení OZ.

4.2. Možnost odborného posouzení v případě zamítnutí reklamace po 12 měsících od koupě:

Uvedená internetová adresa Vám poskytuje seznam možného odborného posouzení v případě zamítnutí reklamace po 12 měsíců od koupě:

http://jaspi.justice.gov.sk/jaspiw1/htm_reg/jaspiw_mini_regz_vyber_hl1.asp?clear=Y&cball=Y

4.3. Vztahy neupravené reklamačním řádem se řídí obecně platnými právními normami České republiky.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

• ztrátou dodacího listu nebo dokladu o koupi

• pokud dnem převzetí zboží do opravy vypršela záruční doba

• porušením ochranných pečetí a nálepek nebo jejich přelepením

• pokud bylo výrobní číslo odstraněno nebo je nečitelné

• zboží je nepřiměřeně znečištěno

• zboží bylo poškozeno živly

• pôsobením nevhodných pracovných podmienok (prašnosť, vlhkosť, chemické pôsobenie, mechanické preťaženie, nesprávne skladovanie a pod.)

• používáním v rozporu s technickou dokumentací, například. nadměrným zatížením zařízení

• neodbornou manipulací, instalací a zanedbanou údržbou

• poškozením zboží kupujícím během přepravy

• mechanickým poškozením zařízení

9. Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov

V případě, že Kupující nebyl spokojen s vyřízením reklamace Prodávajícím nebo když se Kupující obrátil na Prodávajícího se žádostí o nápravu a nebyl spokojen se způsobem, kterým Prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že Prodávající porušil jeho práva, má Kupující právo obrátit se na Prodávajícího se žádostí o nápravu. Pokud Prodávající na takovou žádost odpoví zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, má Kupující právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů.

Dnem 1. února 2016 nabývá účinnosti zákon č. 1/2016. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů. Cílem tohoto zákona je vytvoření nové možnosti pro spotřebitele řešit svůj spor s prodávajícím rychle, efektivně, méně formálně a především bezplatně, resp. jen s minimálními náklady. Jedná se o dosažení smírného řešení, resp. dohody mezi spotřebitelem a prodávajícím o vyřešení sporu, která se po souhlasu obou stran s jejím zněním stává závazným právním podkladem.

Orgánem alternativního řešení sporů ze zákona jsou Úřad pro regulaci síťových odvětví, Úřad pro regulaci elektronických komunikací a poštovních služeb a Slovenská obchodní inspekce. Slovenská obchodní inspekce je navíc v postavení tvz. reziduálního subjektu, což znamená, že bude oprávněna řešit i takové spory, u nichž není určena kompetence jiných orgánů, kromě sporů vyplývajících ze smluv o poskytování finančních služeb.

Název subjektu : Slovenská obchodní inspekce

Adresa subjektu : Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27

IČO : 17 33 19 27

Datum zápisu do seznamu : 01. 02. 2016

Adresa na doručování : Slovenská obchodní inspekce ústřední inspektorát Odbor pro mezinárodní vztahy a alternativní řešení spotřebitelských sporů Prievozská 32, p. p. 29, 827 99 Bratislava 27

Adresa pro podávání podání v elektronické podobě: [email protected] ; [email protected]
Telefonické číslo : +421 2 582 72 123, +421 2 582 72 141

Fax : +421 2 534 14 996

Jazyky, ve kterých lze podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu a vést alternativní řešení sporu: slovenský jazyk, anglický jazyk.

Druhy sporů, které subjekt alternativního řešení sporů řeší

Všechny spory kromě sporů vyplývajících ze:

• smluv o připojení do distribuční soustavy,
• smluv o připojení do distribuční sítě,
• smluv o sdružené dodávce elektřiny,
• smluv o sdružené dodávce plynu,

• smluv o dodávce a odběru tepla,
• smluv o dodávce pitné vody, a
• smluv o odvádění odpadní vody uzavřených se subjektem provádějícím
• regulovanou činnost podle zvláštního předpisu, a smluv o poskytování veřejných služeb, které se týkají kvality a ceny služeb, smluv o poskytování poštovních služeb, které se týkají poštovních služeb a poštovního platebního styku, a smluv o poskytování finančních služeb.

Důvody, na jejichž základě subjekt alternativního řešení sporů může odmítnout řešit spor podle § 13 ods. 4 zákona podá-li spotřebitel návrh po uplynutí jednoho roku ode dne doručení zamítavé odpovědi prodávajícího na žádost spotřebitele o nápravu nebo marného uplynutí 30 denní lhůty ode dne, kdy spotřebitel odeslal prodávajícímu žádost o nápravu, na kterou prodávající neodpověděl:

• pokud se spotřebitel před podáním návrhu prokazatelně nepokusil vyřešit spor komunikací s prodávajícím pokud vyčíslitelná hodnota sporu nepřesahuje částku 20,- €,
• pokud věc, které se návrh týká, se již dříve subjekt zabýval a spotřebitel byl informován o vyřízení jeho podání, přičemž návrh neobsahuje žádné nové skutečnosti a alternativní řešení sporů by vzhledem ke všem okolnostem bylo zjevně neúčelné,
• pokud je vzhledem ke všem okolnostem zřejmé, že alternativní řešení sporů by bylo možné vést pouze s vyvinutím nepřiměřeného úsilí.

Poplatek za zahájení alternativního řešení sporů - alternativní řešení sporů je bezúplatné.

Právní předpisy, podle kterých postupuje při řešení sporů:

• zákon č. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů ao změně a doplnění některých zákonů. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele ao změně zákona Slovenské národní rady č.j. 372/1990 Sb. o přestupcích ve znění pozdějších předpisů,
• zákon č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího ao změně a doplnění některých zákonů,
• zákon č. 281/2001 Sb. o zájezdech, podmínkách podnikání cestovních kanceláří a cestovních agentur ao změně a doplnění Občanského zákoníku ve znění pozdějších předpisů v platném znění,
• zákon č. 161/2011 Sb. o ochraně spotřebitele při poskytování některých služeb cestovního ruchu ao změně a doplnění některých zákonů v platném znění (Timesharing),
• zákon č. 514/2009 Sb. o dopravě na drahách,
• zákon č. 646/2005 Sb. o ochraně některých rozhlasových programových služeb a televizních programových služeb a služeb informační společnosti ao změně zákona 128/2002 Sb. o státní kontrole vnitřního trhu ve věcech ochrany spotřebitele ao změně některých zákonů.
• zákon č. 182/1993 Sb. o vlastnictví bytů a nebytových prostor v platném znění,
• zákon č. 136/2010 Sb. o službách na vnitřním trhu ao změně některých zákonů v platném znění 78/2012 Sb. o bezpečnosti hraček ao změně a doplnění zákona č.j. 128/2002 Sb. o státní kontrole vnitřního trhu ve věcech ochrany spotřebitele ao změně a doplnění některých zákonů v platném znění,
• zákon č. 56/2012 Sb. o silniční dopravě v platném znění,
• relevantní ustanovení Občanského zákoníku týkající se spotřebitelských smluv,
• zákon č. 251/2012 Sb. o energetice ao změně a doplnění některých zákonů,
• zákon č. 657/2004 Sb. o tepelné energetice,
• nařízení EP a R (ES) č. 261/2004 ze dne 11. února 2004, kterým se stanoví společná pravidla týkající se systému náhrad a pomoci cestujícím při odmítnutí nástupu do letadla, v případě zrušení nebo velkého zpoždění letů a kterým se zrušuje nařízení (EHS) č. 261/2004 295/91,
• nařízení EP a R (ES) č. 1107/2006 ze dne 5. července 2006 o právech zdravotně postižených osob a osob se sníženou pohyblivostí v letecké dopravě,
• nařízení EP a R (ES) č. 1008/2008 ze dne 24. září 2008 o společných pravidlech provozu leteckých dopravních služeb ve Společenství,
• Nařízení EP a R (EU) č.k o právech cestujících v autobusové a autokarové dopravě ao změně nařízení (ES) č. 181/2011 ze dne 16. února 2011 2006/2004
• Nařízení EP a R (EU) č.k 1177/2010 ze dne 24. listopadu 2010 o právech cestujících v námořní a vnitrozemské vodní dopravě, kterým se mění nařízení (ES) č. 1177/2010 2006/2004,
• Závaznost a právní účinky výsledku alternativního řešení sporu uzavřená dohoda o vyřešení sporu je pro strany sporu závazná.

PRAVIDLA ALTERNATIVNÍHO ŘEŠENÍ SPORU:

Důležité je upozornit, že spotřebitel musí využít všech zákonem dané možnosti před tím, než se obrátí na příslušný orgán alternativního řešení sporu. uplatní své právo v reklamačním řízení.

Zákon se dále nevztahuje na spory:

• ve kterých si právo uplatňuje prodávající vůči spotřebiteli,
• pracovně – právní povahy,
• související se službami obecného zájmu
• související s poskytováním zdravotní péče
• související s poskytováním vysokoškolského vzdělávání nebo dalšího vzdělávání veřejnou vysokou školou nebo státní vysokou školou
• finanční služby.

Spotřebitel bude mít právo v případě, dojde-li ke sporu s prodávajícím, poté, co využije všech možností k vyřešení sporu, obrátit se na subjekt alternativního řešení sporu, jehož hodnota bude vyšší než 20,- €. Právní úprava se vztahuje nejen na spory „domácí“, ale také na spory „přeshraniční“, tzn. j. spory mezi zahraničními spotřebiteli a prodávajícími na území ČR.

Subjekt alternativního řešení sporu ukončí spor do 90 dnů ode dne jeho zahájení, přičemž o prodloužení lhůty o 30 dní (i opakovaně) vyrozumí navrhovatele.

Pokud spotřebitel nebude spokojen se způsobem, jak prodávající vybavil jeho reklamaci nebo jinak porušil jeho práva, v tom případě má možnost podat návrh na příslušný subjekt.
Nevylučuje to možnost řešit svůj spor i soudní cestou. Aby se zajistil hladký průběh řešení sporu, zákon vyžaduje povinné poskytnutí součinnosti ze strany prodávajícího.

Osoba, které bude daný spor přidělen, musí postupovat při řešení nestranně a nezávisle. Pokud by pověřená osoba věděla o skutečnostech, které by mohly mít vliv na její nestrannost, resp. by mohlo dojít ke střetu zájmů, je povinna o tom informovat účastníky tohoto sporu. Pověřená osoba navrhne účastníkům možné alternativy řešení a bude se snažit vést celý spor k tomu, aby bylo dosaženo dohody o vyřešení. Navržená dohoda se předloží oběma zúčastněným stranám a ve stanovené lhůtě se mohou rozhodnout, zda s daným návrhem souhlasí či nikoli. Takto uzavřená dohoda o vyřešení sporu je pro strany sporu závazná.

Pokud by nedošlo k dohodě a zároveň by bylo zjištěno důvodné podezření, že byla porušena nebo ohrožena práva spotřebitele, vydá subjekt spotřebiteli odůvodněné stanovisko. Toto sice nemá závaznou povahu, avšak velmi významně může pomoci spotřebiteli, bude-li se domáhat svých práv soudní cestou. Spotřebitel má možnost ukončit účast na alternativním řešení sporu v kterémkoli stadiu.

Odkaz na platformu alternativního řešení sporů:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage,

jejímž prostřednictvím může spotřebitel podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu.

Seznam subjektů alternativního řešení sporů lze nalézt na stránce Ministerstva hospodářství SR - http://www.mhsr.sk/.

10. Ochrana osobních údajů kupujícího

Všeobecné podmínky ochrany osobních údajů

Smluvní strany se dohodly, že kupující v případě, že je fyzickou osobou poskytne prodávajícímu v objednávce své jméno a příjmení, adresu trvalého bydliště včetně PSČ, číslo telefonu a mailovou adresu.

Smluvní strany se dohodly, že kupující v případě, že je právnickou osobou poskytne prodávajícímu v objednávce své obchodní jméno, adresu sídla včetně PSČ, IČO, číslo telefonu a mailovou adresu.

Kupující může kdykoli zkontrolovat a změnit poskytnuté osobní údaje, jakož i zrušit svou registraci po přihlášení se na internetové stránce elektronického obchodu v části Moje konto.

Prodávající tímto sděluje kupujícímu, že ve smyslu ust. § 14 odst. 1 písm. 2 Zákona čj. 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů ao změně a doplnění některých zákonů ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZnOOÚ“) prodávající jako provozovatel bude v procesu uzavírání kupní smlouvy zpracovávat osobní údaje kupujícího po udělení jeho souhlasu jako dotčené osoby, jelikož zpracování osobních údajů kupujícího bude prováděno prodávajícím v předsmluvních vztazích s kupujícím a zpracování osobních údajů kupujícího je nezbytné k plnění z kupní smlouvy, ve které vystupuje kupující jako jedna ze smluvních stran.

Prodávající se zavazuje, že bude s osobními údaji kupujícího zacházet a nakládat v souladu s platnými právními předpisy ČR.

Prodávající prohlašuje, že osobní údaje bude získávat výlučně pro účel uvedený v těchto obchodních a reklamačních podmínkách a že bude dodržovat zásady zpracování osobních údajů definovaných v § 6 až § 13 ZnOOÚ.

Kupující bude před odesláním objednávky vyzván, aby zaškrtnutím políčka „Souhlasím s obchodními podmínkami.“ před odesláním objednávky potvrdil, že prodávající mu jasným, srozumitelným, snadno dostupným a nezaměnitelným způsobem oznámil:

své identifikační údaje, které jsou uvedeny v úvodu těchto obchodních a reklamačních podmínek,

identifikační údaje třetí strany, kterou je společnost, která doručí kupujícímu objednané zboží tak, že tyto údaje jsou uvedeny v akceptaci,

účel zpracování osobních údajů kterým je uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím,

že bude zpracovávat osobní údaje kupujícího v rozsahu jméno a příjmení, adresu trvalého bydliště včetně PSČ, číslo telefonu a mailovou adresu, je-li kupující fyzickou osobou a v rozsahu obchodní jméno, adresu sídla včetně PSČ, IČO, číslo telefonu a mailovou adresu je-li kupující právnickou osobou.

Prodávající prohlašuje, že bude zpracovávat osobní údaje v souladu s dobrými mravy a bude jednat způsobem, který neodporuje ZnOOÚ ani jiným obecně závazným právním předpisům a ani je nebude obcházet. Prodávající prohlašuje, že souhlas dotčené osoby si nebude vynucovat a ani podmiňovat hrozbou odmítnutí smluvního vztahu, služby, zboží nebo povinnosti stanovené prodávajícímu.

11. Zásady ochrany osobních údajů

Pro potřeby těchto Zásad se rozumí Osobními údaji jméno a příjmení, e-mailová adresa, telefonní číslo, fakturační adresa, doručovací adresa, IP adresa, cookies, informace o dosažení věku 16 let.

A STEEL s.r.o. jako provozovatel e-shopu www.originalnipneu.cz a zároveň jako správce osobních údajů tímto informuje o způsobu a rozsahu zpracování osobních údajů, včetně rozsahu práv dotčené osoby souvisejících se zpracováním jejích osobních údajů.

Dotčená osoba je fyzickou osobou, která nakupuje od provozovatele zboží a služby.

Provozovatel při zpracování osobních údajů postupuje v souladu s následujícími právními předpisy: 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů (dále jen „ZnOOÚ“) a Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (dále jen "Nařízení")

Provozovatel zpracovává osobní údaje pro následující účely:

plnění smlouvy uzavřené s dotyčnou osobou, popřípadě jiného závazku, a poskytování služeb:

- osobní údaje budou zpracovány po dobu jednání o uzavření smlouvy mezi provozovatelem a dotyčnou osobou, a to za účelem uzavření smlouvy, jakož i po dobu trvání smluvního vztahu;

- pro účely splnění marketingové akce, její vyhodnocení a ukončení, doručení případné výhry, atp.

dodržení právního závazku (zejména účetního, daňového a archivačního, poskytnutí součinnosti správním orgánům, policii, soudům, apod.);

oprávněné zájmy provozovatele, ochrana práv a právem chráněných zájmů provozovatele;

marketingové a obchodní nabídky služeb provozovatele:

• plošné zasílání obchodních nabídek produktů a služeb: zasílání všeobecných reklamních sdělení bez zacílení na konkrétní skupinu adresátů;

• individuální nabídka: zasílání reklamních sdělení po zhodnocení některých osobních aspektů vztahujících se k fyzické osobě; provozovatel neprovádí profilování v souladu s Čl. 22 Nařízení, neboť se nejedná o automatizované zpracování, ale ruční tvorbu individuálních nabídek;

• zasílání obchodních informací třetími stranami: jde o zasílání obchodních sdělení dalšími správci, kterým byly osobní údaje Dotknuté osoby předány na základě souhlasu Dotčené osoby a na základě smlouvy o zpracování Osobních údajů;

• zasílání dotazníků Heureka za účelem zkvalitnění poskytovaných služeb zákazníkům; Provozovatel v rámci hodnocení spokojenosti a jiných průzkumů přenáší osobní údaje v rozsahu a e-mailová adresa třetí straně - dalšímu správci - společnosti HeurekaShopping s.r.o. Doba zpracování osobních údajů je v tomto případě 3 roky a je nutný výslovný souhlas Dotčené osoby.

Pokud dotyčná osoba neposkytne své osobní údaje, není možné uzavřít smlouvu s provozovatelem a/nebo mu poskytnout služby z ní vyplývající. Osobní údaje jsou v této souvislosti nezbytné pro poskytnutí konkrétní služby či produktu provozovatele.

Dotčená osoba je povinna provozovateli poskytnout pouze pravdivé a přesné osobní údaje. Za správnost, přesnost a pravdivost poskytnutých osobních údajů je zodpovědná dotyčná osoba. Provozovatel za správnost poskytnutých údajů nenese odpovědnost.

Provozovatel vynaloží maximální úsilí, aby nedošlo k neoprávněnému zpracování.

Provozovatel je oprávněn předat osobní údaje dotyčné osoby třetím osobám, a to za následujícími účely: dokončení objednávkového procesu, doručení zboží, zasílání obchodních sdělení, hodnocení spokojenosti zákazníka, poskytování spotřebitelského
úvěru, služby zákaznické podpory, poskytování pojistných produktů, vyřizování reklamací.

Osobní údaje jsou a budou zpracovány v elektronické podobě neautomatizovaným způsobem.

O Osobních údajích dotčené osoby vede provozovatel záznamy po dobu ne delší než je potřebné pro účel, ke kterému je provozovatel získal.

V případě zájmu o poskytnutí informace o konkrétní době uchovávání osobních údajů vás, jako dotyčné osoby, máte možnost kontaktovat nás prostřednictvím e-mailové zprávy odeslané na adresu pověřené osoby.

Dotčená osoba má v souvislosti s ochranou osobních údajů právo na přístup k údajům (článek 15 Nařízení), právo na opravu poskytnutých údajů (článek 16 Nařízení), právo na vymazání (článek 17 Nařízení), právo na omezení zpracování (článek 18 Nařízení), právo na přenosnost údajů (článek 20 Nařízení), právo namítat proti zpracování osobních údajů (článek 21 Nařízení) a právo napadnout rozhodnutí provozovatele založené na automatizovaném zpracování osobních údajů dotyčné osoby, které je spojeno s právem vyjádřit k tomuto rozhodnutí stanovisko dotyčné osoby a žádat od provozovatele přezkum takového rozhodnutí s lidských zásahem (článek 22 Nařízení). Na výkon těchto práv se vztahují některé výjimky a proto je nebude možné uplatnit ve všech situacích.

Dotčená osoba má také právo podat stížnost na dozorový orgán, kterým je Úřad na ochranu osobních údajů ČR (www.dataprotection.gov.sk). Přehled orgánů dozoru v rámci EU je k dispozici na adrese http://ec.europa.eu/newsroom/article29/item-detail.cfm?item_id=612080.

V případě, že je právním základem pro zpracování osobních údajů dotyčné osoby souhlas se zpracováním, může jej tato osoba kdykoli odvolat, přičemž je oprávněna použít stejný způsob, jakým jí byl souhlas udělen.

Zásady ochrany osobních údajů vypracoval provozovatel z důvodu posílení dostatečné transparentnosti a vysvětlení základních pravidel, která provozovatel dodržuje při ochraně soukromí a osobních údajů dotčených osob.

Provozovatel pravidelně reviduje a aktualizuje zásady ochrany osobních údajů, přičemž platí vždy aktuální verze těchto zásad. Aktuální verze je vždy zveřejněna na stránce provozovatele. Zásady ochrany osobních údajů pravidelně kontrolujte, abyste byli informováni o případných změnách.

Dotknutá osoba má právo na vymazanie osobných údajov, ktoré sa jej týkajú, za predpokladu, že:

a) osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly získávány nebo jinak zpracovávány;

b) dotyčná osoba odvolá souhlas, na jehož základě se zpracování provádí,

c) dotyčná osoba zpochybňuje zpracovávání osobních údajů podle odst. 1 písm. 21. tohoto článku,

d) osobní údaje byly zpracovány nezákonně,

e) je důvodem pro výmaz splnění povinnosti zákona, zvláštního předpisu nebo mezinárodní smlouvy, kterou je Česká republika vázána, nebo

f) osobní údaje byly získávány v souvislosti s nabídkou služeb informační společnosti osobě mladší 16 let.

Dotyčná osoba nebude mít právo na výmaz osobních údajů za předpokladu, že je jejich zpracování potřebné:

a) k uplatnění práva na svobodu projevu a na informace;

b) ke splnění povinnosti podle zákona, zvláštního předpisu nebo mezinárodní smlouvy, kterou je Česká republika vázána, nebo ke splnění úkolu realizovaného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci svěřené provozovateli,

c) z důvodů veřejného zájmu v oblasti veřejného zdraví,

d) pro účely archivace ve veřejném zájmu, pro účely vědeckého nebo historického výzkumu či pro statistické účely, pokud je pravděpodobné, že právo na výmaz znemožní nebo závažným způsobem ztíží dosažení cílů takového zpracování, nebo

e) k prokazování, uplatňování nebo obhajování právních nároků.

Provozovatel provede výmaz osobních údajů dotyčných osob na základě žádosti, a to bez zbytečného odkladu poté, co vyhodnotí žádost dotyčné osoby jako opodstatněnou.

Dotčená osoba má právo na omezení zpracování osobních údajů, pokud:

a) napadne správnost osobních údajů námitkou podle ods. 21. tohoto článku, a to během období umožňujícího provozovateli ověřit správnost osobních údajů;

b) zpracování je protizákonné a dotyčná osoba žádá namísto výmazu osobních údajů omezení jejich použití;

c) provozovatel již nepotřebuje osobní údaje pro účely zpracování, ale potřebuje je dotyčná osoba k prokázání, uplatňování nebo obhajování právních nároků;

d) dotyčná osoba namítala vůči zpracování osobních údajů na základě oprávněného nároku provozovatele, a to až do ověření, zda oprávněné důvody na straně provozovatele převažují nad oprávněnými důvody dotčené osoby.

Pokud dotyčná osoba žádá o omezení zpracování jejích osobních údajů, provozovatel nebude s dotčenými údaji provádět žádné zpracovatelské operace, kromě uchovávání, bez souhlasu dotyčné osoby.

Dotyčná osoba bude provozovatelem informována, pokud bude omezení zpracování těchto údajů zrušeno

Dotčená osoba má právo na přenosnost údajů, což znamená získání osobních údajů, které poskytla provozovateli, přičemž má právo přenést tyto údaje dalšímu
provozovateli v běžně uživatelském a strojově čitelném formátu za předpokladu, že osobní údaje byly získány na základě souhlasu dotyčné osoby nebo na základě smlouvy a jejich zpracování probíhá formou automatizovaných prostředků.

Dotyčná osoba má právo kdykoli vznést námitky vůči zpracování jejích osobních údajů z důvodů týkajících se její konkrétní situace. Dotyčná osoba může namítat zpracování jejích osobních údajů na základě:

a) právního titulu plnění úkolů realizovaných ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci, nebo z právního titulu oprávněného zájmu provozovatele,

b) zpracování osobních údajů pro účely přímého marketingu,

c) zpracování pro účely vědeckého či historického výzkumu nebo pro statistické účely.

Pokud dotyčná osoba namítne zpracování osobních údajů za účelem přímého marketingu, její osobní údaje provozovatel nemůže dále zpracovávat.

Provozovatel doručenou námitku v přiměřené době posoudí. Provozovatel nesmí dále zpracovávat osobní údaje, pokud neprokáže nezbytné oprávněné zájmy pro zpracování osobních údajů, které převažují nad právy nebo zájmy dotčené osoby, nebo důvody pro uplatnění právního nároku.

Dotčená osoba má právo na neúčinnost automatizovaného individuálního rozhodování včetně profilování, pokud provozovatel zpracovává osobní údaje profilováním, ani obdobným způsobem založeném na automatizovaném individuálním rozhodování.

12. Súbory cookies

S cílem zajistit řádné fungování naší webové stránky ukládáme někdy na vašem zařízení malé datové soubory, tzv. cookie. Soubor cookie je malý textový soubor, který web ukládá ve vašem počítači nebo mobilním zařízení při jeho prohlížení. Díky tomuto souboru si web na určitou dobu uchovává informace o vašich krocích a preferencích (jako jsou přihlašovací jméno, jazyk, velikost písma a jiná nastavení zobrazování), takže je při další návštěvě webu nebo prohlížení jejích jednotlivých stránek nemusíte znovu uvádět.

Naše webstránka používá soubory cookies k zapamatování uživatelských nastavení, posledních prohlížených produktů, pro lepší přizpůsobení reklam zájmům návštěvníků a pro nezbytnou funkcionalitu webové stránky. Soubory cookie můžete kontrolovat nebo smazat podle uvážení – podrobnosti si prohlédněte na stránce aboutcookies.org. Můžete vymazat všechny soubory cookie uložené ve svém počítači a většinu prohlížečů můžete nastavit tak, abyste jim znemožnili jejich ukládání. V takovém případě však pravděpodobně budete muset při každé návštěvě webu ručně upravovat některá nastavení a některé služby a funkce nebudou fungovat.

Používání souborů cookie lze nastavit pomocí Vašeho internetového prohlížeče. Většina prohlížečů soubory cookie automaticky přijímá již ve úvodním nastavení.

13. Registrace kupujícího při nákupu zboží

Zaregistrováním se na webové stránce http://www.originalnipneu.cz/, uděluje registrovaný společnosti A STEEL s.r.o., Popradská 56/B, 040 11 Košice, jako provozovateli této webové stránky http://www.originalnipneu.cz/, souhlas se zpracováním osobních údajů (jméno, příjmení, adresa, email, telefonní čísla, faxové číslo) v souladu se zákonem č.j. 18/2018 Z.z o ochraně osobních údajů ao změně a doplnění některých zákonů v platném znění, za účelem registrace na internetovém obchodě http://www.originalnipneu.cz/.

Tento souhlas je ze strany registrovaného udělen provozovateli – prodávajícímu po dobu trvání registrace. Souhlas lze kdykoli odvolat a to písemnou formou zasláním odvolání na adresu A STEEL s.r.o., Popradská 56/B, 040 11 Košice, nebo zasláním emailu na [email protected], přičemž tyto údaje budou po odvolání souhlasu řádně zlikvidovány v souladu se zákonem.

14. Registrace kupujícího k zasílání marketingových informací

Zaregistrováním se k odběru marketingových informací na webové stránce http://www.originalnipneu.cz/, uděluje registrovaný společnosti A STEEL s.r.o., Popradská 56/B, 040 11 Košice, jako provozovateli této webové stránky http://www.originalnipneu.cz, souhlas se zpracováním osobních údajů (jméno, příjmení, adresa, email, telefonní číslo) v souladu se zákonem č.j. č. 18/2018 Z.z o ochraně osobních údajů ao změně a doplnění některých zákonů v platném znění, za účelem zasílání marketingových materiálů poštou, e-mailem nebo sms as jejich zasíláním souhlasím. Tento souhlas uděluji provozovateli po dobu trvání registrace. Souhlas lze kdykoli odvolat a to písemnou formou zasláním odvolání na adresu A STEEL s.r.o., Popradská 56/B, 040 11 Košice, nebo zasláním emailu na [email protected], přičemž tyto údaje budou po odvolání souhlasu řádně zlikvidovány v souladu se zákonem. Pokud se nezaregistrujete k odběru marketingových informací, tak Vaše údaje požadované podle zákona 18/2018 jsou v souvislosti s objednávkou použity výhradně za účelem provedení objednávky a nebudou dále využívány pro marketingové účely.

15. Závěrečná ustanovení

Kupující prohlašuje, že se před vyplněním objednávky seznámil s podmínkami prodeje, všeobecnými obchodními podmínkami prodávajícího a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.